Посуд, фарфор, сувеніри оптом

Логотип на посуді. Чашки с логотипом



 Аналогами логотипу з перших століть нашої ери були особливі клейма, які спочатку ставилися на монетах і печатках. Ці монограми і вензелі вказували на приналежність цінного предмета (розкоші або мистецтва) і, як правило, складалися з майстерно зашифрованих букв імені / прізвища господаря або автора речі. У Украине широкого поширення набули в 16 столітті з початком книгодрукування в вигляді гербових екслібрисів на форзацах книг, а потім розвинулися до особливого роду мистецтва в витончену епоху російського бароко. У 18 столітті увійшло в моду ставити фамільні вензелі-марки на ексклюзивних предметах, що відносяться до дому їх родовитих власників. Широко відомий і пізнаваний логотип на посуді Катерини Другої.

Вензелі були предметом особливої ​​гордості родової знаті, довгий час мати свої монограми могли тільки люди дворянського походження. Лише в 19 столітті багаті різночинці, купці перейняли цю традицію і стали позначати монограмами речі, які вважали найбільш цінними.
Посуд
Нанесення на посуд. Наш час

Зараз свій логотип має кожна поважаюча себе компанія. Він-то і стає знаряддям реклами, тому що легко запам'ятовується і впізнається споживачами. На відміну від наших іменитих предків, які персоналізували тільки рідкісні дорогі предмети, сучасні підприємці прагнуть популяризувати свою символіку. Основний принцип рекламної продукції - широке поширення і доступність. Саме він забезпечує найбільшу ефективність рекламних компаній: інформація про ваш бізнес поширюється разом з повсякденними предметами, які обов'язково будуть використовуватися, а значить працювати.

Однак не завжди нанесення на посуд логотипу переслідує рекламні цілі. Як і раніше, створення ексклюзивного об'єднує образу залишається метою компаній, охочих виділитися. Фірмові побутові предмети знову знаходять особливе значення, стають органічним продовженням індивідуального корпоративного стилю.
Способи нанесення на посуд

Якщо колишні майстри розпису працювали вручну над кожною літерою, то тепер нанесенням будь-яких зображень займаються машини, а якість залежить не від майстерності конкретного людини, а від досконалості техніки. Наносити малюнки на гладке скло, метал, кераміку можна різними методами. Найбільш ефективними з них є деколірованіе, тампонная друк і лазерне гравіювання. Детальніше про кожен ви можете дізнатися з розділу способи нанесення.

Купуючи сувеніри, посуд, фарфор оптом в магазині «Керамо Світ», ви можете замовити персоналізацію будь-якої продукції і наші фахівці виконають нанесення фірмового логотипу на вашу посуд за допомогою будь-якого із способів нанесення на ваш вибір. Також ми надаємо послуги дизайнера для підготовки макета логотипу для нанесення його на сувеніри.



Создан 22 апр 2016



Украинский портАл Украина-Сегодня: Каталог сайтов Rambler's Top100